Volkswagen we współpracy z klientami rozpoczyna kampanię reklamową serwisu oraz Oryginalnych części i akcesoriów Volkswagen®
- kampania ma na celu podnieść świadomość klientów w zakresie wagi regularnego serwisowania samochodu dla jego bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji
- w 10 filmach występują fani marki Volkswagen – Iwona i Tomek Szulżyccy z Gorzowa Wielkopolskiego oraz Natalia Kwiatkowska z Olsztyna – mistrzyni baristów
- przy realizacji materiałów zrezygnowano z profesjonalnej ekipy filmowej oraz planowania ujęć na rzecz pewnego rodzaju innowacji w takich realizacjach
„Cała kampania ma na celu podnieść świadomość klientów w zakresie wagi regularnego serwisowania samochodu dla jego bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji, a także pokazać akcesoria, które ułatwiają codzienne podróże” – mówi Robert Privara, Kierownik ds. Zarządzania Produktem Posprzedażnym Volkswagen. „Chcąc podkreślić autentyczność działań, przybliżyć produkty i usługi klientom, postanowiliśmy zaprosić do projektu fanów naszej marki – Iwonę i Tomka Szulżyckich z Gorzowa Wielkopolskiego oraz Natalię Kwiatkowską z Olsztyna, Mistrzynię Polski Barista. Uznaliśmy, że lepszym rozwiązaniem niż zatrudnianie aktorów, będzie zaangażowanie osób, które są entuzjastami marki lub specjalistami w swoim fachu. Jesteśmy bardzo wdzięczni, że realizując tę kampanię, mieliśmy możliwość nie tylko poznać prawdziwych fanów Volkswagena, odpowiedzieć na nurtujące ich pytania, ale i wysłuchać ich zdania na temat użytkowania naszych samochodów i akcesoriów. Dziękujemy też za podzielenie się swoimi doświadczeniami, zainteresowaniami, pasją i codziennymi wyzwaniami, których jako marka jesteśmy częścią” – stwierdził Privara.
„Dzięki temu mamy do czynienia z recenzjami, które mają dosyć fachowy charakter, bo są powiązane z kompetencjami rzeczywistych osób, a tym samym stają się wartościowe dla odbiorców” – mówi Tomasz Gęstwicki, Dyrektor kreatywny w agencji Riverwood. „Przy realizacji materiałów zrezygnowano z profesjonalnej ekipy filmowej oraz drobiazgowego planowania ujęć i scenograficznej fasady na rzecz pewnego rodzaju innowacji w takich realizacjach. Oddaliśmy tę część pracy jednym z bohaterów naszych nagrań – Tomkowi i Iwonie Szulżyckim – dzięki czemu na planie pojawiło się sporo improwizacji i wielopoziomowej szczerości: od dialogów, przez scenografię po faktyczne oceny testowanych akcesoriów, a Szulżyccy mieli okazje stać po obu stronach kamery” – dodaje Gęstwicki.
Ostatecznie powstało dziesięć materiałów video, w tym:
• dwa przedstawiające fanów prywatnie,
• trzy związane z serwisem, w których uzupełniają wiedzę na temat poszczególnych usług serwisowych świadczonych przez Autoryzowane Serwisy Volkswagena,
• pięć poświęconych oryginalnym akcesoriom, w których bohaterowie dzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi użytkowania poszczególnych Oryginalnych akcesoriów Volkswagen®.
Klientów biorących udział w nagraniach wspierają eksperci. Do współpracy zaproszono Sebastiana Zająca – mechanika w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena, Maurycego Kośmickiego – trenera produktowego oraz Michała Włodarczaka – wieloletniego instruktora doskonalenia techniki jazdy.
Planowana jest kontynuacja projektu i uzupełnienie odcinków serii o dodatkowe w zakresie serwisu.
Zrealizowane w ramach projektu materiały można zobaczyć na stronie internetowej: www.volkswagen.pl/fani oraz na kanale YouTube Volkswagen Polska: https://www.youtube.com/playlist?list=PLP4vm78TnnMj8_19zCmYiaXi1DhsmIxXj.
Bank Prasowy VW, działający pod adresem vw-press.pl, jest dostępny tylko w języku polskim.