Volkswagen
Dzięki wprowadzeniu strategii ACCELERATE, Volkswagen będzie gotowy na zmiany, które są nieuniknione w branży motoryzacyjnej. Marka do 2026 roku przeznaczy ok. 18 mld euro na inwestycje w elektromobilność, hybrydyzację i cyfryzację. W ramach globalnej elektrycznej ofensywy Volkswagen zwiększy udział dostaw samochodów elektrycznych w Europie do ponad 70 procent. W Stanach Zjednoczonych i Chinach w tym samym okresie marka zamierza osiągnąć udział w rynku pojazdów elektrycznych na poziomie ponad 50 procent. By stało się to możliwe, Volkswagen będzie co roku wprowadzał na rynek co najmniej jeden nowy w pełni elektryczny model. Celem jest pełna elektryfikacja oferty modelowej w Europie najpóźniej do 2035 roku.
Volkswagen zamierza osiągnąć neutralny bilans emisji CO2 najpóźniej do 2050 roku. Równocześnie marka przyspiesza prace nad innymi ważnymi zagadnieniami przyszłości: Integracja oprogramowania w pojazdach oraz cyfrowe doświadczenie klienta staną się ważnymi kluczowymi kompetencjami. Wdrażając modele biznesowe oparte na danych, Volkswagen chce przyciągnąć nowe grupy klientów i pozyskać dodatkowe źródła dochodów. Marka Volkswagen stale umacnia swoją pozycję jako najbardziej atrakcyjna marka w zakresie zrównoważonej mobilności.
Strona internetowa marki Volkswagen:
www.volkswagen.pl
Strona dla mediów:
www.vw-press.pl