Porsche
A marzenia pozostają ciągle aktualne, nawet jeśli a może szczególnie dlatego, że świat staje się coraz bardziej cyfrowy, bardziej połączony, a jednocześnie mniej stabilny. Towarzyszą temu zmiany na rynkach i zmieniające się potrzeby klientów. Świat staje się coraz bardziej złożony. Zmiany klimatyczne są siłą napędową transformacji. Elektromobilność wciąż zyskuje na popularności. Porsche widzi te wyzwania jako szansę: „Patrzenie w przyszłość zawsze wiąże się z niepewnością. Właśnie dlatego ważne jest, aby nasza strategia dawała nam orientację i łączyła najważniejsze kwestie z konkretnymi celami korporacyjnymi. Nasza Strategia 2030 jest tu doskonałą podstawą” – mówi Oliver Blume, prezes zarządu Porsche.
Celem Porsche jest prowadzenie działalności w sposób jeszcze bardziej zrównoważony, oferowanie klientom kompleksowych usług, prowadzenie rentownej działalności i bycie dobrym pracodawcą. Nasza strategia korporacyjna pokazuje, jak można to osiągnąć. Jedno jest pewne: Porsche chce skutecznie kształtować transformację. I tak mówi Oliver Blume: „Porsche oznacza wolność i niezależność oraz wewnętrzne dążenie do osiągania celów. Do tej pory nic się w tej kwestii nie zmieniło: chcemy spełniać marzenia naszych klientów.”
Strona internetowa marki Porsche:
www.porsche.pl
Strona dla mediów:
press.pl.porsche.com