Jak wygląda proces rekrutacji?

Jak wygląda proces rekrutacji?

Jak wygląda proces rekrutacji?


Aplikacja
Analizujemy Twoją aplikację pod kątem kwalifikacji i umiejętności, które zamieściliśmy w ogłoszeniu. Spełniasz kluczowe wymagania na stanowisku? Super! Nasz rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie.

Rozmowa kwalifikacyjna online - I etap rekrutacji
Podczas rozmowy online rekruter zada Ci pytania dotyczące Twojej motywacji i zainteresowania danym stanowiskiem. Poruszony zostanie również obszar działalności naszej firmy. Jest to też idealny moment, żebyś zaprezentował swoje doświadczenie zawodowe oraz to zdobyte podczas ciekawych staży i programów. Na tym etapie rekruter weryfikuje także znajomość języka angielskiego, którego poziom zawsze określamy w naszych ofertach. Przedstawimy Ci informacje o stanowisku, strukturze firmy, pakiecie benefitów oraz innych ważnych kwestiach. Po rozmowie rekruter skontaktuje się z Tobą, żeby poinformować o dalszych decyzjach.

Rozmowa kwalifikacyjna stacjonarna /online – II etap rekrutacji
Spotkanie odbędzie się w siedzibie firmy lub w formie online, a uczestniczyć w nim będzie rekruter z Działu HR i Manager Działu. W trakcie rozmowy będą się odnosić do informacji, których udzieliłeś podczas pierwszego etapu. Możesz spodziewać się także pytań z obszaru Integrity (uczciwość i etyka zawodowa), ponieważ jest to podstawa wszystkich naszych działań. W przypadku rekrutacji na stanowiska stażowe, jednym z etapów może być sesja Assesment Center, podczas której zmierzysz się z zadaniami indywidualnymi i grupowymi. Jest to również wspaniała okazja do poznania bliżej naszej firmy.

Zakończenie procesu rekrutacji
Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie i przekaże informacje o wynikach procesu. Jeżeli wyraziłeś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, możemy odezwać się w sprawie innych procesów o podobnym profilu stanowiska.