Porsche

Porsche

Porsche
Zuffenhausen, Stuttgart Niemcy
ROK ZAŁOŻENIA 1931
36 000 PRACOWNICY

Porsche to marka dla tych, którzy nie boją się gonić za marzeniami. To hasło towarzyszy firmie od początku. Jak powiedział jej założyciel, Ferry Porsche: „Na początku rozejrzałem się i nie znalazłem samochodu, o którym marzyłem. Więc zdecydowałem, że zbuduję go sam.”

A marzenia pozostają ciągle aktualne, nawet jeśli a może szczególnie dlatego, że świat staje się coraz bardziej cyfrowy, bardziej połączony, a jednocześnie mniej stabilny. Towarzyszą temu zmiany na rynkach i zmieniające się potrzeby klientów. Świat staje się coraz bardziej złożony. Zmiany klimatyczne są siłą napędową transformacji. Elektromobilność wciąż zyskuje na popularności. Porsche widzi te wyzwania jako szansę: „Patrzenie w przyszłość zawsze wiąże się z niepewnością. Właśnie dlatego ważne jest, aby nasza strategia dawała nam orientację i łączyła najważniejsze kwestie z konkretnymi celami korporacyjnymi. Nasza Strategia 2030 jest tu doskonałą podstawą” – mówi Oliver Blume, prezes zarządu Porsche.

Celem Porsche jest prowadzenie działalności w sposób jeszcze bardziej zrównoważony, oferowanie klientom kompleksowych usług, prowadzenie rentownej działalności i bycie dobrym pracodawcą. Nasza strategia korporacyjna pokazuje, jak można to osiągnąć. Jedno jest pewne: Porsche chce skutecznie kształtować transformację. I tak mówi Oliver Blume: „Porsche oznacza wolność i niezależność oraz wewnętrzne dążenie do osiągania celów. Do tej pory nic się w tej kwestii nie zmieniło: chcemy spełniać marzenia naszych klientów.”



Strona internetowa marki Porsche:
www.porsche.pl

Strona dla mediów:
press.pl.porsche.com