Audi
W 2022 roku Grupa Audi dostarczyła do klientów ok. 1,6 mln samochodów marki Audi, 9233 Lamborghini, 15 174 Bentleye i 61 562 motocykle Ducati. W roku obrotowym 2022 Audi osiągnęło łączne przychody na poziomie 61,8 mld euro, a zysk przed uwzględnieniem pozycji specjalnych wyniósł 7,6 mld euro. Dla Grupy Audi pracuje ponad 87 000 osób na całym świecie, z czego ponad 54 000 w centrali w Niemczech.
Dzięki atrakcyjnym markom i modelom, innowacyjnej ofercie w zakresie mobilności i przełomowym usługom, grupa systematycznie podąża drogą do stania się wiodącym dostawcą połączonej, w pełni elektrycznej mobilności premium.
Innowacje, takie jak np. stały napęd na cztery koła quattro to część DNA marki Audi. W ciągu najbliższych pięciu lat Audi poszerzy swoje portfolio samochodów elektrycznych, do 2027 roku marka z czterema pierścieniami będzie mieć model z takim napędem w każdym z najważniejszych segmentów.
To zaangażowanie w elektromobilność jest kluczowe dla strategii zrównoważonego rozwoju Audi. W oparciu o nią marka z Ingolstadt wprowadza zasady zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, bierze odpowiedzialność za środowisko i społeczeństwo oraz czyni zrównoważony ład korporacyjny nieodłącznym elementem wszystkich swoich decyzji i działań.
Strona internetowa marki Audi:
www.audi.pl
Strona dla mediów:
audi-mediacenter.pl